Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Totalny | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Brzóska adresNowa Ruda zarejestrowany04.11.2010 @20:17:51 ostatnio na stronie10.03.2015 @20:38:24

Życie zaczyna się po 70, a dokładniej to 70-200 2.8 L

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10403403
digarty88 komentarze652 posty na forum12

komputer / sprzęt
50d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~curlyhair    03.06.2011 @22:02:47
nie, nic z tych rzeczy :P
zdjęcie ma wydźwięk emocjonalny
~PartyHard    01.06.2011 @17:57:11
to nie syf tylko dwie całujące się dziewczyny, dziwne macie określenia na dziołchy w tej nowej rudej.
~inevitablelove    31.05.2011 @17:38:22
Nie posiadam niestety oryginału. Od razu po farbowaniu takie są ,po tygodniu gdzieś się spłukują na jaśniejsze.

Również pozdrawiam ; )
~angelajjna    29.05.2011 @23:33:57
no, wiem wiem, trzeba kupić
~mached    29.05.2011 @22:40:52
zwijał asfalt, zwijał. 700 kucy robi swoje i szyby z plastiku też :D
~zaneta11    29.05.2011 @22:13:53
dzieki za komentarz i wskazówki
~stefi3    29.05.2011 @22:06:37
no szkoda
~stefi3    29.05.2011 @21:59:15
jak pisałam pod zdjęciem z autokaru
~maajlo    16.05.2011 @23:23:04
pierwszy raz bawiłem się w ten sposób kolorami, dzięki za opinie i rady.
~Piotrowiak    16.05.2011 @22:33:45
No cóż,musisz przyjechać na ryzyk fizyk.
~pavlack    12.05.2011 @22:07:18
hehe a nie wpadlem na to ze ta latarnia wyglada jak Elka :P
~pavlack    12.05.2011 @22:03:23
2.8 IS pozdrawiam i dzieki za ocenke
~Iagodka    12.05.2011 @19:54:17
Ha no faktycznie mogłam przejść dalej Dzięki za uwagę
Pozdrawiam
~Kris550    10.05.2011 @22:30:34
na dwa
~chocoffee    10.05.2011 @21:41:21
dzięki
~mkosiewicz    09.05.2011 @11:57:03
Nie zmieniałem kontrastu, a trawa jak to trawa wpływu na jej wygląd zbytnio nie ma.
~eemk    08.05.2011 @12:43:47
dzięki
~AndrzejScigallo    08.05.2011 @11:04:25
no ja dokładnie ten sam dylemat. czy światełko 4 IS czy 2.8 bez wydaje mi się, że teś światełko wybiorę. zawsze można pomóc sobie monopodem jeśli rączka nie da rady.
~AndrzejScigallo    07.05.2011 @23:30:15
masz w nim stabilizacje? bo sam przymierzam się do takiego cacka tylko nie wiem jeszcze czy dopłacać za IS czy nie. Ciężko jest też wyrwać 2.8 z IS. Same nówki IS II za 7 tysięcy
~Pati1995    07.05.2011 @23:05:20
Dzięki za komentarz ciężko było im robic zdjęcia bo prędkość mieli niezłą i na dodatek dużo ludzi tam było
_______
Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest
~przesadna    04.05.2011 @16:07:39
Po prostu fascynują nas stare rzeczy?
_______
Jeżeli ja zajrzałam do Ciebie,
to ty możesz mi się tym samym odwdzięczyć !
~Karabin207    02.05.2011 @14:01:25
Nie mam pojęcia kiedy, w ciągu maja i czerwca mają być 3 rundy, pierwsza już była, a kiedy dwie następne?..chyba w czerwcu,bo w gazecie WRC nic nie ma już u nas na maj, prócz Lwa Kłodzkiego
_______
Mówię co wiem, wiem co mówię. A że dużo wiem, więc dużo mówię.
~olszewska    28.04.2011 @17:17:56
Nawt i taka zawsze cos wnosi i dla mnie sie liczy . Uczmy uczmy
~olszewska    27.04.2011 @16:26:43
Moze i masz racje, moze to jedyna konstruktywna krytyka, ale szczerze nie zwrocilam sama uwagi na to o czym wspomniales. Ale dziekuje, to sie liczy .
~kupsik    27.04.2011 @09:50:53
dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt